воскресенье, 6 ноября 2016 г.

Tallerkenhylle i juledrakt !

Tallerkenhylle i juledrakt !


Tallerkenhylle i juledrakt !


Vilken bra ide!


Och vilken ljuvlig girland!


Älskar naturfärgerna!


Önskar dig en GOD JUL!❤️


Kram


Jenny


Ååå herlighet Vibeke så vakkert!!!!!!!!!!! Jeg sitter her og rister på hodet og stønner og har knapt nok ord!!!Bare helt nydelig med hvitt i tallerkenhyllen din,og det grønne mot.Prikken over ién er selvsagt det skjønne pepperkakehuset ditt!!!


Vakkert,vakkert (som alltid)!!


Kos deg videre de siste dagene!


Toveklem:)


Fortryllende vakkert vennen:)


Og for en lysekrone:)


Klem Merete


Your plate rack is absolutely gorgeous as are those red dishes and plaid napkins.


Å hjelpes meg da.....dette var jo dånelekkert selvsagt!


Furu og buksbom.....herlig❤️


Takk for koselig prat og TUSEN TAKK for herlig pakke,den kom i går......Og vet du....akkurat sånn marsipan lagde min tante når jeg var liten.....å så gode minner jeg fikk opp da jeg smakte .....takk min venn for gode ord......❤️❤️❤️


Nå er det snart levering av Cesar til farmor:)))) og så MÅ jeg pakke litt....hi,hi.....det gledes!


❤️varm ❤️klem❤️.


Gubevare meg vel så vakkert !!


Rent og nydelig alt sammen.


Verdens fineste pepperkakehus også. Skjønner ikke at det går an å lage det så fint.


Kos deg Vibeke i juletiden. Koselige dager nå ikke sant ?


Klemmer fra Margareth


så stilig og enkelt! ble kjempefint :)


joli intérieur avec une déco raffiné


juste ce qu'il faut , j'adore !


Det er så vakkert og så stemningsfullt hos deg, og alltid en kilde til inspirasjon å komme innom her.


Ha en strålende god og fredfull julehøytid :)


Lise


I always love seeing photo's of your home. I love every single piece of furniture you have and all your beautiful accessories. Someday, when I grow up, I hope to have a home similar to yours. Love your style.


Så koselig du fikk det med den pynten :)


Og kjempefint pepperkake \"hus\" (mer et palass, hihi...)


Utrolig koselige med den flott pynten:)


Nydelige bilder som alltid vennen:)


Klem Merete


Å bruke naturmatrialer som furu kvister og buskbom er jeg blitt veldig glad i. Ikke drysser det så lett som granbar heller så holdbarheten blir derfor lengere. I år hadde jeg sett for meg en girlander av disse kvistene over tallerkenhylla. Først rullet jeg sammen tynne ruller med avispapir,surret ståltråd rundt til det ble en lang \"pølse\". Deretter kledde jeg den med furukvister og buskbom. Tre enkle trestjerner får også henge på.


Helt sikker på at det skal lages flere slike fram mot jul....:)


Det er nå halv pris på all julepynt på Home & Cottage , og jammen var jeg så heldig å sikre med disse herlige rustikke tøyserviettene.


Ja her blir furukvister brukt til det meste, her som en enkel dekorasjon til bordekking. De gamle gardinoppheng ringene blir nok med på julebordet i år også :)


KLEM VIBEKE


Original article and pictures take http://vibekedesign.blogspot.com/2013/12/tallerkenhylle-i-juledrakt.html site

Комментариев нет:

Отправить комментарий